» Tråkmåns

Ja. Okej. Tjenare.
Inget vidare bloggande de senaste dagarna alltså (läs: inget alls) men har i alla fall en någorlunda bra förklaring denna gång. Mitt liv de senaste dagarna har varit i stort sett lika innehållslöst och trist som bloggen. Jag har jobbat en hel del med att analysera blodprov. Har packat ner ännu fler grejer till lägenheten, tyvärr har jag inte fått upp något mer eftersom renoveringen måste bli klar helt innan vi kan städa och börja inreda på riktigt. Mest tid har jag spenderat med min katt och min dator där jag laddat hem lite nya tv-serier att gosa ned mig i - äntligen något jag kan skriva om, faktiskt! Ska berätta lite om de två serierna jag tagit mig in i nu i ett inlägg i morgon. 
 
Kan i alla fall glädja de som läser regelbundet att mitt liv kommer bli mycket mer hektiskt och intressant om bara några få dagar! Ska snabbinreda och fixa lägenheten, flytta hemifrån och börja skolan - allt under mindre än en veckas tid. Galet! Som lite plåster på såren för min lilla blogg-semester kommer det snart kattbilder. Please love me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback