» 5 things to do when you're bored a work

  • Spela Temple Run 2. Råkade ladda ner det för några dagar sedan och nu är jag fast igen. Kan tyvärr inte hjälpa att banorna är mycket roligare samt att jag precis nådde min första miljon poäng. Något som man tydligen inte alls ska vara stolt över, tydligen, inväntar ”kom tillbaka när du har 30 miljoner”-kommentarerna med spänning.
 
  • Dra in överarmarna i ärmarna på din tröja i sann Tyrannosaurus Rex-anda. Fortsätt som vanligt med dina arbetsuppgifter.
 
  • Skaffa 1D-appen till mobilen.
  • Fundera på vilken av dvärgarna i The Hobbit som är bäst husband-material. Kilí känns kanske som ett säkert kort; ung, fyndig och lagom skäggstubb + bonus! Snygg bror. Å andra sidan ar vi ju dvärgarnas Clooney - Bofur och den karismatiske ledaren Thorin. Om man gillar mat är Bombur kanske den rätta… men sen har vi ju Gloín, som kan ge en direktfil till sin svärsons fader, Thranduil… Valet är svårt.
 
  • Lär dig ett nytt språk. Kunskap är aldrig svårt att bära, som min psykolog en gång sa. En mycket vis kvinna. Googla upp guider, kolla ordböcker, se på videos.

    Språk som är nyttiga att lära sig: Tyska, Franska, Spanska, Italienska, Kinesiska.
    Språk som är kul att lära sig: Urdu. Alviska. Cockney.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback