» Surprise visit och hemma-weekend mitt i veckan!

Då föreläsningarna om Inre Organ drog igång kände jag att nej, detta kan jag klara av att läsa in på egen hand och åkte hem. Sen packade jag min väska och åkte hemUtan mina föräldrars vetskap satte jag katten i en bur och hoppade på tåget för att tuffa hem på överraskningsbesök. Hel-lyckat! Tårarna sprutade från alla håll (sköna familjen) och jag och Stiles fick vår dos av Home Sweet Home. Gud så skönt med en liten break från allt, det har varit en helt galen månad!
 
Nu sitter jag och pluggar digestionskanaler och lymfkärlsystem på kontoret och väntar på kvällens mys framför Manchester City - Barcelona. Vi får se när jag åker upp igen, just nu lutar det åt någon gån på torsdag för att åtminstone kunna vara med på "självtestet" på fredag och senare på kvällen även Rebeccas 20-årspartaj. Men innan dess ska jag bara njuta. Och plugga lite, så klart.
 
Puss och kram från en lycklig Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback