» Tjugoårsfirande och Söderutgång

I'm alive! Eller snarare, jag har varit klarvaken i tre timmar men inte orkat gå upp ännu. Ligger mest och väntar på att Anna ska vakna upp från sin skönhetssömn just nu, så tänkte ge er en snabb uppdatering från gårdagen. 

Efter att ha anlänt på Centralen vid halv tre-tiden styrde vi kosan direkt hem mot Södermalm för att lämna väskan och hänga upp en lampa (Anna) / sova (jag). Födelsedagsmiddag för nyblivna 20-åringen i form av lax, paj och räkor och sen var det dags att invänta kvällens gäster. Vänner. Utgångsfolk, whatever. Mycket trevligt folk måste jag säga, och när vi vid midnatt lämnade huset hade vi redan smidit planer om en vår-trip till Barcelona. Kvällen avslutades med några timmar på Debaser Medis med drinkar och dans. 

Som de flesta vet dricker jag aldrig några större mängder alkohol men har en stor förkärlek för cocktails - igår var det en väldigt fin dag på den fronten. Anna och jag lyckades riktigt bra med våra hemgjorda Mojitos, och Debaser mixade den godaste (och största)  Strawberry Daiquirin jag någonsin smakat. 

Nog pratat om det, idag väntar en slapp dag framför teven med någon, i nuläget obestämd, typ av bullar och godis. Puss och Kram! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback