» Påbörjar Dag Fyra

Den stora dagen är kommen. Dun dun dun dun.... gameday! Sverige möter i kväll Portugal på Friends Arena i Solna och gissa vilken stämning det kommer vara när vi ska försöka heja fram Sverige till VM 2014. I all ärlighet bryr jag mig inte så fruktansvärt otroligt mycket om vem som går vidare då mitt hjärta är med Tyskland. Men ändå. Det är ju alltid lite roligare med Svensk seger, speciellt då man ska spendera kvällen med ca 50.000 Sverige-supportrar.

Nåväl, innan det har jag återigen en hel eftermiddag helt för mig själv i Stockholm stad. Idag har jag fått i uppdrag att leta upp "den där franska butiken på Östermalm" och hade även tänkt mig en trip inom gallerian och kanske Djurgården. Vi får se.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback