» Get Educated

Ja jesus. "En liten promenad och kanske en affär eller två" var kanske något av en underdrift. Har gått över hela Södermalm, åkt över till Gamla Stan och strosat runt innan jag tog en sväng inom Fotografiska på vägen hem. Tyvärr värker armarna ännu mer än benen på grund av det ökande antalet påsar jag bar runt på... 

Några klädesplagg, några nya prydnader till lägenheten men framför allt ett stort gäng böcker har det blivit idag.

Utöver Serkan Günes första fotobok om Stockholm blev det de här:
En humoristisk fotobok, en New York-guide, Män Som Hatar Kvinnor, Kafkas Processen, ett tillägg i min ändlösa samling av tonårsböcker samt berättelsen om Benjamin Button.

En salig blandning. Foton på kläderna får ni när jag är hemma med en ordentlig kamera etc. 

Nu ligger jag hemma i sängen på Söder och väntar på att Anna ska komma hem från jobbet.... Vilket hon gjorde samma sekund som jag skrev den meningen! Skönt, eftersom jag funderade på att börja kolla på en film för att fördriva tiden, men de enda jag har är 21 Junp Street (som vi såg igår kväll) och History Boys (som jag sett tre gånger på lika många dagar). 

See you later! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback