» Första Flyttlasset Går

Dagen är kommen. Om bara någon timme sätter vi oss i lastbilen och tuffar iväg mot Göteborg med den första laddningen kartonger. Spenderade halva gårdagskvällen med att lasta in grytor och tallrikar, fårskinn och böcker i den nystädade hästlastbilen och nu är det bara ett gäng filmer som står här på golvet bredvid mig och väntar på att bli lastade. Har en hel del renovering i badrum och garderob kvar men köket står där redo och bara skriker "Fyll mina skåp och lådor med köksatteraljer, jag ber dig!". Vem är väl jag att neka ett sådant erbjuande. 
 
Kommer förmodligen bli kvar i Götet till imorgon natt och ska på den tiden försöka hinna packa in så mycket som möjligt i lägenheten, besöka IKEA och börja köpa in nödvändigheter. Så spännande! 
 
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback