» Bröl

En massa förlåt för tystnaden här på bloggen. Igår var jag sju sorter av upptagen och idag har mitt liv bara varit så löjligt otroligt ointeressant att jag inte hittat något av värde att skriva. Som en snabb sammanfattning kan jag ju säga att en TV till mig och lägenheten är införskaffad. Sååå glad, ih! Den är helt perfekt. Hann även med en massa annat igår; köpte tvättmaskin, hittade en dusch, bokhylla till köket och möjligtvis även en tv-bänk. Fantastiskt.
 
Då igår alltså var en mycket bra dag, har idag varit mer av den sega varianten. Tidig väckning och tidig ridlektion - denna gång på sjuåriga Dantino som jag ska börja tävla i vår. Satt mest och log genom hela ridpasset, han är helt underbar att rida. Ska bli så kul och se hur vi kan utvecklas tillsammans. Utöver det har jag mest suttit på mitt rum hela dagen. Petat lite i stöket på golvet, packat ner ett femtal grejer att frakta upp till lägenheten. Lagat min standard-pastarätt. Väldigt high maintenance allt det hära.
 
Ska i alla fall beställa hem lite foton till min årsbok och bänka mig framför Bayern's Champions League-match mot CSKA Moskva ikväll, lite ljus faller även på denna dag.
 
Puss!
 
edit; shit, vad sömnigt det här inlägget blev då. Uruselt även på Anna-nivå. Skärpning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback