» En annan typ av adventskalender.....

Det där med att öppna luckor varje dag i december och hitta en liten överraskning slutade väl ungefär för tio år sedan för mig. Förutom en chokladkalender lite då och då såklart, de åren då jag kände mig lite äventyrlig och villig att magpumpa min hund som tyckte det var ytterst spännande. Det har inte blivit något på länge dock, men när jag var uppe i stockholm senast fick jag syn på min dröm och var helt enkelt tvungen att köpa. 
 
Låt mig presentera: Ciaté's Mini Mani Month adventskalender! 
 
Ett nytt minilack per dag från en av mina favoriter, roliga Ciaté. Ser så fram emot att kunna göra nya små manikyrer med alla de här godbitarna.
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback