» productivity

Efter en lång jobbig lördag där jag gjort absolut ingenting, var idag desto mer produktiv. Bestämde mig för att sova ut och inte ställa min väckarklocka - vilket lite snopet slutade i att jag vaknade klockan tio över sju - och sedan sätta igång att göra saker pronto. Låter inte så väldans mycket, men har i alla fall hunnit städa upp lite, översatt en latin-text, raderat mer än 2000 mail, uppdaterat minna apple-konton och ridit två hästar. Nu känns det lite mer välförtjänt att sätta sig med ett avsnitt av Doctor Who tillsammans med familjen.
 
Jag brukar ju se mig som en ganska så lat människa, men ska i alla fall göra ett medvetet försök och strukturera upp mitt liv för att nästan hela tiden ha något att göra. Satt hela hösten förra året och degade ihop värre än en potatissäck och hela den cirkusen slutade nästan i depression, så gör nu om och gör rätt. 
 
Spännande kommande vecka framför mig nu; ridlektioner och KBT-möte blandas med synkontroll och avslutningstenta i latin. Och så klart, dags att börja inreda lägenhet! Superkul! 
 
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback