» Uppdatering Från Sjuksängen

Hej och hå, så startar tredje dagen i horisontellt läge. Det verkar som så att mitt ogenomträngliga immunförsvar från svunna tider (grundskolan) till slut har gett vika och virusen bara står på kö för att dyka på mig. Inte många veckor sedan jag satt och drogs med en rejäl förkylning och nu är jag här igen. Fast i sängen, näsdukar spridda runtom mig, ett huvud som känns mer som en betongklump än ett tankeredskap. Ack, ljuva influensa. 
 
Jag är dock på bättringsvägen, som ju faktumet att jag slagit upp datorn och klottrat ner ett inlägg här skvallrar om. Har tagit en lång dusch och druckit kycklingsoppa och nu känner jag mig mest utmattad istället för döende. Hoppas vara helt återställt i morgon eftersom jag har en träning inbokad inför lördagens tävling. 
 
På tal om tävling - detta blir med största sannolikhet min sista tävling i år! Efter det gäller hårdträning inför våren 2014 där SM-kval och högre klasser väntar. Så spännande! Nu ska jag gå tillbaka till liggande läge och försöka läsa klart boken jag påbörjade igår. So long!
 
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback