» One Day To Go

Förlåt för tomrummet jag lämnade på bloggen igår. Åkte hemifrån vid nio och kom hem efter midnatt någon gång, och det fanns helt enkelt inte någon tid över för skrivande. Vad hade jag för mig då? Lägenhets-fix, hela dagen! Måste säga att vi fick riktigt mycket gjort; duschdörrar är köpta, tvättmaskin uppfraktad och tv-bord skickat på lackering - allt detta innan middag. Hann också med att spendera sex timmar på IKEA samt några timmar stökandes i lägenheten. Det börjar arta sig! Längtar efter att golvet ska bli fixat och garderoben installerad så jag kan börja röra mig utanför köket....
 
Nog talat om gårdagen. Idag blir minst lika spännande, om än mindre tröttande. Dantino ska bli riden, Bayern ska spela match och jag och Jess ska har vår första Great Swedish Bake-Off. Lovar att fylla på med uppdateringar om det!
 
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback