» Jag Lever!

Hörrni, det var ju tråkigt med gårdagens match ändå. Fick i alla fall uppleva några minuter av riktigt hopp och se när Cristiano Ronaldo tystade alla tvivlare, visade att han var bäst i världen etc, etc (är hjärtligt trött på allt som har med Ronaldo att göra just nu, orkar inte ens börja). Mer om detta en annan dag, förmodligen i morgon när jag återhämtat mig.

Anledningen till att jag inte bloggat idag är som följer:
- Vaknade klockan 08.00 för att packa ner det sista i handväskan och hoppa på mitt handbagage för att kunna stänga det.
- Tåget mot Hässleholm lämnade perrongen klockan 10.30 och jag spenderade resan med att kolla halva [Ni Vet Vilken vid det här laget] och halva City of Bones.
- Körde hem och är glad att jag inte behövde stanna och sova på vägen, det var väldigt nära...
- Sov tre timmar direkt när jag kom hem. Tog mig ca 15 minuter att komma tillbaka till fullt medvetande efteråt, jesus.

Så det är väl ungefär där jag är nu. Ska spendera resten av kvällen med att ge familjen och onsdagsmyset min fulla uppmärksamhet.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback