» New iPhone, New Beginning

Efter att i nästan ett år haft problem med damm och smuts under linsen på min iPhone-kamera har jag äntligen lämnat in den och fått med mig en sprillans ny hem med hjälp av garantin. Hade ju ändå 15 dagar kvar...

Säkerhetskopierade och sparade över alla bilder i morse. Herre gud. Lite mer än 11 månader och jag har tagit 8700 bilder med mobilen. Galet! Måste lära mig att ta bort dåliga och överflödiga foton så jag inte fyller ännu en mobil med onödigt krafs. Har i alla fall en tom mobil som ska tas om hand om nu. Best of luck till mig.

Har även hunnit med lite julshopping idag. Julshopping light. Lite böcker, en filt. En garderobsstomme. Lite sådant. Nästa mål för mig är väl att skriva upp lite listor på vilka som ska få julklappar, vilka presenter som måste köpas och vad som ska kommas på. Massor kvar, men vi har ju ändå hela tio dagar kvar!

Ikväll - The Hobbit I med mamma och pappa så de är väl förberedda när jag tvingar dem att se Desolation of Smaug....

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback