» Mellandags-TV > Mellandags-REA

En av mina favoritsaker med jultider är hur det fullkomligt sprutar med bra filmer före julafton, i mellandagarna och ända in i januari. Det är nästan som om de olika kanalerna tävlar om min uppmärksamhet och jag älskar det.
Bara den här veckan visas, bland annat:
 
  • Pirates of the Carribbean 1,3 och 4 på femman
  • Octopussy en sen kväll på fyran
  • Komedier som Get Him to the Greek och Hangover
  • Romatiska komedier, bl.a. Notting Hill och What Happens In Vegas
  • Lördagsbio: Captain America (!!!!!!!)
  • Söndagsbio: Ocean's 12
Som sagt. Det blir mycket tv de kommande dagarna. Nästan så jag inte hinner gå och se the Hobbit igen. Men bara nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback