» I'm Alive.

Contrary to popular belief, så lever jag fortfarande och allt är toppen. Flyttade upp och började skolan här förra måndagen, och nu är jag precis hemkommen från slutet av min andra vecka här på Sahlgrenska Akademin. Det har varit två veckor fullsmockade med nya intryck och människor, en stad att lära känna och en hel drös med nollningsaktiviteter och inredning av lyan. Tog ledigt en timme i förskott idag och gick hem för att ladda batterierna med en helv säsong av serien Awkward på datorn - härnäst på schemat står cellbiologi-plugg och På Spåret. I morgon bär det av ut på Styrsö och den stora finalen av nollningsveckorna - Skärgårdshelgen. Ska bli spännande, om än lite tråkigt att ta farväl av den här galna perioden av mitt akademiska liv. 
 
Förhoppningsvis ska det dock bli lite mer ordning på vardagen snart, det har varit så himla mycket nytt att det går runt i huvudet varje dag man kommer hem. Hade även tänks slänga upp lite bilder för att sammanfatta veckorna här, håll utkik! Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Ingrid Bernatröm

Äntligen!!! har väntat länge på nyheter. Skönt att allt är OK. Väntar otåligt på att träffa dej eller höra från dej.

2014-02-01 @ 16:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback