» Jag vet inte riktigt när mitt favoritband spårade ur...

... men det har hänt och jag älskar det. McFly var min första stora musikaliska kärlek och har haft en speciell plats i mitt hjärta sen jag började lyssna på dem för fem år sedan. Har sett dem gå från management-styrd, toppliste-satsande radiopop till sitt egna skivbolag och rocktoner till att bara göra helt sin egna grej. Själva bandet och dess sjätte album ligger i nuläget lite halt på is när de ska ut och turnera tillsammans med Busted, men ändå släpper de idag nya singeln Love Is On The Radio. Här har ni videon, känner mest att de totalt slutat bry sig om vad folk tycker och istället bara har kul. Älskar det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback